Tuesday, February 10, 2015

Kalau dah Jodoh!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Kengkadang saya teringat dia. Namun masa tidak boleh diundur, masa kian berdetik. Awak sudah terlambat, saya tidak boleh berundur lagi. Saya dah tolak ramai orang sebab awak. Kali ni saya takkan bermain lagi dengan perasaan cinta buta itu lagi. Memang kalau kita nak sesuatu tu, kita nak tu je. Pusing macamanapun yang tu jugak yang kita nak sebab tu kita takde rasa nak pada orang lain. Namun, kesungguhan seseorang tu dan berkat doa beliau pada Allah, saya betul2 kagum dan mula terbuka pintu hati. Bukan senang saya nak suka pada seseorang tau! Tambah lagi apabila dah melibatkan keluarga. Kalah saya! I accept u for who u are my future zauj! Awak bersungguh call mak ayah saya, amik hati parents saya. Then, terus hantar keluarga datang jumpa mak ayah. Awak gentleman sangat! Memang jodoh mungkin? Lelaki yang saya cinta tu still berkeras dengan cara dia dan susah nak ambil hati mak saya. Susah sama2 anak ketiga ni, degil. Pendek kata, saya cuba sekeras hati tutup pintu hati saya pada Mr F dan cuba bukak sepenuhnya pintu hati saya untuk Mr A walaupun hati saya belum sempurna menerimanya apa adanya. 





No comments: